Mika Säppi
Liiketoimintajohtaja
Ohjaaja, käsikirjoittaja, tuottaja, ääninäyttelijä
Tutustu ajatuksiini blogisarjassani Ajattelun sivutuote
Jätä jälki, älä tahraa.
Tähtää aina spektaakkeliin.
Siinäpä vasta miete. Se on kuitenkin yleensä ihan totta. Huolimattomasti tehty tuote ei miellytä asiakasta eikä kuluttajaa, harvoin myöskään työn tekijää.
Markkinoinnissa minua erityisesti kiinnostaa se, kuinka TikTok-sukupolven mediakäyttäytyminen on muuttunut ja tulee muuttumaan; kuinka kohderyhmän tietoisuus maksetusta sisällöstä vaikuttaa markkinoinnin kehitykseen, ja tulemmeko lähitulevaisuudessa siirtymään perinteisten mainosten sijasta esimerkiksi kokonaan tuotesijoitteluun ja erityisesti influencer-tyyppiseen mainoskenttään.
Visioin vahvasti myös tulevaisuudessa tapahtuvia musiikkialan mullistuksia.
Hyvä brändi on iso, eikä pyytele anteeksi olemassaoloaan. Se on röyhkeä, mutta leikkisä.
Mielestäni onnistuneen brändin mittari ei ole maksettujen mainosten klikkauskerrat tai konversioprosentti.
Olemme onnistuneet, kun brändistä muodostuu viraali ilmiö, olipa se sitten paikallista tai maailmanlaajuista. Jätä jälki, älä tahraa.


"Matka läpi helvetin on meno-paluu – tärkeintä on epäonnistua."