top of page

Mika Säppi

Liiketoimintajohtaja

Mika Säppi on julkaissut tiedotteen 22.2.2024. Lue tiedote kokonaisuudessaan täältä.


Pitäkää hatuistanne kiinni, sillä nyt niitä myydään puoleen hintaan. Rohkeita päähineitä kykeneville! Nyt otetaan ilosta hupi irti.

Jätä jälki, älä tahraa.


Tähtää aina spektaakkeliin.

Siinäpä vasta miete. Se on kuitenkin yleensä ihan totta. Huolimattomasti tehty tuote ei miellytä asiakasta eikä kuluttajaa, harvoin myöskään työn tekijää. Markkinoinnissa minua erityisesti kiinnostaa se, kuinka TikTok-sukupolven mediakäyttäytyminen on muuttunut ja tulee muuttumaan; kuinka kohderyhmän tietoisuus maksetusta sisällöstä vaikuttaa markkinoinnin kehitykseen, ja tulemmeko lähitulevaisuudessa siirtymään perinteisten mainosten sijasta esimerkiksi kokonaan tuotesijoitteluun ja erityisesti influencer-tyyppiseen mainoskenttään. Visioin vahvasti myös tulevaisuudessa tapahtuvia musiikkialan mullistuksia. 


Hyvä brändi on iso, eikä pyytele anteeksi olemassaoloaan. Se on röyhkeä, mutta leikkisä.

Mielestäni onnistuneen brändin mittari ei ole maksettujen mainosten klikkauskerrat tai konversioprosentti.Olemme onnistuneet, kun brändistä muodostuu viraali ilmiö, olipa se sitten paikallista tai maailmanlaajuista. Jätä jälki, älä tahraa.

Yhteystiedot

bottom of page